اطلاعیه ها
اطلاعیه های مهم

- اطلاعیه (فهرست منابع مرتبط با دانشنامه و دانشنامه نگاری): به استحضار علاقه مندان به موضوع دانشنامه و دانشنامه نگاری می رساند، فهرست مفصلی از منابع مرتبط با موضوع دانشنامه و دانشنامه نگاری (شامل: کتاب ها، مقاله ها، مصاحبه ها) توسط مرکز منابع و مدارک علمی دانشنامه ایرانی برنامه درسی گردآوری و تنظیم شده است. برای مشاهده فهرست مذکور، اینجا را کلیک کنید.

- اطلاعیه (انتشار الکترونیکی مقالات):
متن کامل مقالات نهائی شده در لینک "انتشار الکترونیکی مقالات" قرار گرفته است. شایان ذکر است، متن کامل مقالات پس از داوری نهائی به صورت الکترونیکی و به تدریج انتشار خواهد یافت.

- اطلاعیه (شیوه نامه جدید اعلام آمادگی برای نگارش مقاله):
برای مشاهده "شیوه نامه جدید اعلام آمادگی برای نگارش مقاله"  اینجا را کلیک کنید.

- اطلاعیه (فعال شدن پروفایل نویسندگان): مشخصات کامل نویسندگان دانشنامه (به همراه تعداد ابلاغ های صادر شده، کد و عنوان مدخل های انتخابی)، در صفحه شخصی سرگروه ها و در لینک "پروفایل نویسندگان" وارد شده است.

- اطلاعیه (فعال شدن پروفایل داوطلبان):مشخصات و رزومه کلیه داوطلبان نگارش مقاله برای دانشنامه در لینک "پروفایل داوطلبان نگارش مقاله" قرار گرفته است. شایان ذکر است، افرادی که اعلام آمادگی کرده و متقاضی نگارش مقاله شدند و اسامی آنها در فهرست موجود نیست، می توانند رزومه خود را به ایمیل دانشنامه ایرانی برنامه درسی به آدرس Daneshnamehicsa@ yahoo.com ارسال نمایند تا مشخصات آنها به همراه رزومه در این بخش قرار داده شود.

- اطلاعیه (امتیاز مقاله دانشنامه ای): برای مشاهده متن کامل "آیین نامه ارتقای مرتبه اعضای هیات علمی" اینجا را کلیک کنید.