Toggle navigation
صفحه نخست
محورهای دانشنامه
راهنمای نویسندگان
ساختارموضوعي دانشنامه
ساختار جدولي
ساختار متني
پيوستهاي چارچوب موضوعي
ساختار متني محورها
مصوبات
راهنمای نگارش
آیین نامه امتیاز مقاله دانشنامه ای
شیوه نامه در شکل روندنما
فرهنگ اصطلاح شناسی برنامه درسی
ضوابط ناظر بر فرایند توليد
آئين نامه سرگروهي
شیوه نامه اعلام آمادگی
نوع مقالات (کوتاه-بلند)
واژهنامه برنامه درسي
شورای علمی - سیاست گذاری
اعضاء
منابع
اخبار
گالری تصاویر
تماس با ما
محور 8: نظریه ها و دیدگاه ها
محور 8: نظریه ها و دیدگاه ها
1
-2-2-1-8- طبقه بندی واکر
(دکتر مریم آویژگان)
3-2-2-1-8: طبقه بندی دوروثی
هونِکِی
(
دکتر علی حسینی خواه)
9-1-1-2-8- طبقه بندی اسکایرو
(دکتر فیروز محمودی)
11-1-1-2-8- طبقه بندی رید
( دکتر محمدرضا یوسف زاده)
6-1-1-2-8- طبقه بندی پاینار
(دکتر مصطفی قادری)
1
-1-1-2-8- طبقه بندی میلر( دکتر مقصود امین خندقی)
8-1-1-2-8- طبقه بندی ویلیام هنری شوبرت از دیدگاه های برنامه درسی
(دکتر عباس قلتاش)
6-2-2-8- دیدگاه تغییر اجتماعی
(دکتر یحیی معروفی)
7-2-2-8- دیدگاه کثرت گرائی شناختی
(دکتر علی نوری)
2-2-2-8- دیدگاه دیسیپلین مداری
(دکتر رضا میرعرب)
3-2-2-8- دیدگاه رفتار گرایی
(دکتر رضا میرعرب)
1
0-2-2-8- دیدگاه انتقادی
( دکتر نرگس سجایده)
6-3-8- گفتمان نژادی
(دکتر عباس قلتاش)
7-3-8- دیدگاه پست مدرن
(دکتر رحمت اله مرزوقی)
8-3-8- گفتمان سیاسی
(دکتر محمدرضا یوسفی چوسری)
8 - 3- 10- پدیدار شناسی
( دکتر رمضان برخورداری)
9-2-2-8-
دیدگاه نومفهوم گرایی( دکتر مصطفی قادری)
4-3-8- تحلیل جنسیتی و پداگوژی فمینیستی برنامه درسی(دکتر نرگس کشتی آرای)
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز